Była mętna woda, poniosłem stratę
Mieszkańcy mogą kierować do Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. wszelkie ewentualne roszczenia i pytania dotyczące strat materialnych czy wystąpienia innych konsekwencji pojawienia się mętnej wody.
Z mętną wodą w kranach borykali się, w pierwszych dniach czerwca, mieszkańcy dwóch bytomskich dzielnic: części Rozbarku i części Śródmieścia. Za wystąpienie zmętnienia odpowiada Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. z siedzibą w Katowicach.
Co mam przesłać?
W przypadku chęci wystąpienia z ewentualnym roszczeniem lub chęci uzyskania odpowiedzi na pytania dotyczące strat materialnych lub wystąpienia innych konsekwencji pojawienia się mętnej wody należy przesłać do Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.:
• dokładny opis problemu, ewentualnej straty materialnej czy też innych konsekwencji wystąpienia zmętnionej wody,
• dokładny opis roszczenia,
• możliwie dokładną dokumentację potwierdzającą poniesienie straty materialnej czy wystąpienie innych konsekwencji zmętnionej wody,
• w przypadku zużycia większej ilości wody do przepłukania instalacji należy przesłać oświadczenie, w którym zostanie podana ilość zużytej dodatkowo wody.
Z kim się kontaktować?
Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
pl. Kościuszki 11
41-902 Bytom
Dział Ekonomiki i Sprzedaży
Tel.: (32) 39-67-199 lub (32) 39-67-121
Dział Public Relations
Tel.: (32) 39-67-137
Sekretariat Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
Tel.: (32) 39-67-100
Jeszcze o zmętnieniu wody
Zmętnienie wody pojawiło się w piątek 1 czerwca 2012 r., a sytuacja zaczęła stabilizować się w niedzielę wieczorem dnia 3 czerwca 2012 r. Nastąpiło ono w wyniku zmiany kierunku zasilania przez dostawcę wody, czyli Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. w Katowicach, od którego Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne wodę kupuje. Stąd zmiana barwy i wystąpienie zmętnienia. Zmętnienie nie było zatem ani wynikiem awarii, ani prac prowadzonych na sieci BPK.