Uwaga na oszustów!
Złodzieje podszywają się pod pracowników wodociągów!

W związku z pojawiającymi się informacjami dotyczącymi złodziei, którzy pod pretekstem sprawdzenia ciśnienia wody w mieszkaniu, wymiany pionów lub kontroli wewnętrznej instalacji wodociągowej, dopuszczają się kradzieży, Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. informuje, że:

•    BPK kontroluje ciśnienie wody w mieszkaniach tylko na prośbę Mieszkańca i po wcześniejszym umówieniu wizyty.
•    BPK nie zajmuje się wymianą pionów wewnętrznej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Sieć ta jest bowiem własnością zarządcy nieruchomości.
•    BPK nie przeprowadza kontroli instalacji wodociągowej znajdującej się w mieszkaniach, np. w przypadku awarii lub zalania.

Pracownicy BPK uprawnieni do kontaktu z Klientami w ich mieszkaniach posiadają przy sobie legitymację służbową oraz pisemne upoważnienie do wejścia na teren nieruchomości w celu naprawy, kontroli, wymiany urządzeń należących do przedsiębiorstwa, sprawdzenia ilości i jakości ścieków wprowadzanych do sieci, odcięcia przyłącza wodociągowego lub kanalizacyjnego, założenia plomb, usunięcia awarii oraz odczytu licznika.

Pracownicy BPK uprawnieni do kontaktu z Klientami zawsze ubrani są w stroje służbowe, na których znajduje się logo Spółki.

Uwaga na oszustów!
Poproś pracownika przedsiębiorstwa wodociągowego o okazanie legitymacji służbowej zanim wpuścisz go do domu!

Jeżeli masz wątpliwości czy osoba, która chce wejść do Twojego mieszkania naprawdę jest pracownikiem BPK możesz to sprawdzić dzwoniąc pod numery telefonów: (32) 39-67-174 lub bezpłatny numer alarmowy 994, a także: (32) 39-67-124, (32) 39-67-190, (32) 39-67-188, (32) 39-67-125.

Prosimy zgłaszać każdy przypadek podszywania się pod pracowników wodociągów dzwoniąc pod numery telefonów podane powyżej!