Zawarcie umowy o dostarczanie wody i/lub odprowadzanie ścieków
W celu zawarcia umowy o dostarczanie wody i/lub odprowadzanie ścieków należy:
1. Złożyć w Bytomskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. wniosek dotyczący zawarcia umowy o dostarczanie wody i/lub odprowadzanie ścieków.
Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Obsługi Klienta Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego przy placu Kościuszki 11 w Bytomiu lub pobrać ze strony internetowej BPK www.bpk.pl.
2. Do wniosku należy dołączyć:
Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Obsługi Klienta Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego przy placu Kościuszki 11 w Bytomiu lub pobrać ze strony internetowej BPK www.bpk.pl.
2. Do wniosku należy dołączyć:
- protokół przekazania wodomierza,
- tytuł prawny do nieruchomości lub oświadczenie o nieuregulowanym stanie prawnym,
- dokumenty rejestrowe firmy (w przypadku jeśli umowa ma być zawarta z osobą prowadzącą działalność gospodarczą bądź z firmą),
- uchwałę wspólnoty o wyborze zarządcy.
Formularz protokołu przekazania wodomierza można otrzymać w Biurze Obsługi Klienta Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego przy placu Kościuszki 11 w Bytomiu lub pobrać ze strony internetowej BPK www.bpk.pl.
3. Po otrzymaniu wniosku dotyczącego zawarcia umowy o dostarczanie wody i/lub odprowadzanie ścieków, Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne sporządza nową umowę.
4. Nowa umowa – w dwóch egzemplarzach – jest wysyłana pocztą do Klienta. Po podpisaniu umowy Klient odsyła jeden jej egzemplarz do Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego.
Umowę można podpisać także osobiście w siedzibie Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego przy placu Kościuszki 11 w Bytomiu.
Uwaga!
Zmiana danych odbiorcy (np. zmiana nazwiska, adresu zamieszkania, adresu korespondencyjnego) nie wymaga zmiany umowy. Zmianę jednak należy jak najszybciej zgłosić pisemnie.
Ważne numery telefonów
Biuro Obsługi Klienta
- (32) 39-67-124
- (32) 39-67-125
- (32) 39-67-188
- (32) 39-67-190