Uwaga! Mętna woda

KOMUNIKAT


W związku z występowaniem - od piątku 1 czerwca 2012 r. - w Bytomiu, w dzielnicach Rozbark (osiedle Arki Bożka, rejon ulicy Tuwima i ulicy Chorzowskiej) oraz Śródmieście(rejon ulicy Witczaka i alei Legionów) mętnej wody, Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. informuje, że
zmętnienie wody nie jest ani wynikiem awarii, ani prac prowadzonych na sieci Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego. Za zmętnienie odpowiada Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. z siedzibą w Katowicach, od którego BPK kupuje wodę.

Służby Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego są w stałym kontakcie z Górnośląskim Przedsiębiorstwem Wodociągów. GPW jednak nie potrafi określić, kiedy zmętnienie wody zostanie zlikwidowane.


Mieszkańcy Bytomia, którzy borykają się z mętną wodą w kranach nie pozostają bez pomocy Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego. Czystą wodę na bieżąco rozwożą beczkowozy. Woda jest także dostarczana w pięciolitrowych pojemnikach.


W razie pytań prosimy o kontakt z dyspozytorem Górnośląskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów S.A. w Katowicach, które odpowiada za mętną wodę w bytomskich kranach, pod numerem telefonu: (32) 603-86-01.


Na wszelkie pytania odpowiedzą także dyspozytorzy Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. pod numerami  telefonów: (32) 39-67-174 lub bezpłatnym telefonem 994.