Biuro Obsługi Klienta
Biuro Obsługi Klienta jest
czynne od poniedziałku do piątku
w godz. 7:30-15:30,
a w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca
w godz. 7:30-17:00
Mieści się przy placu T. Kościuszki 11
(róg placu T. Kościuszki i ulicy Katowickiej)
41-902 Bytom.
Telefony do Biura Obsługi Klienta
- (032) 39-67-124
- (032) 39-67-125
- (032) 39-67-188
- (032) 39-67-190
- (032) 39-67-120 Kancelaria
- (032) 39-67-158 Fax
Adres e-mail: bok@bpk.pl
Biuro Obsługi Klienta to:
- Kancelaria – przyjmowanie pism i korespondencji kierowanej do Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego,
- Cztery stanowiska obsługi Klienta:
- wystawianie faktur za wodę i ścieki dla Klientów indywidualnych,
- podpisywanie umów o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków,
- przekazywanie odczytu wodomierza,
- składanie reklamacji,
- informacje o stanie zadłużenia,
- informacje o wymaganej dokumentacji technicznej na budowę przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego,
- zlecenie rozdziału wewnętrznej instalacji wodociągowej,
- zlecenie wykonania przyłącza wodociągowego,
- informacje o świadczonych przez Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne usługach,
- zgłaszanie awarii.
Dodatkowo w Biurze Obsługi Klienta:
- można pobrać potrzebne druki wniosków. Wzory wypełnionych już pism wiszą na tablicy informacyjnej. W wypełnianiu wniosków pomagają także pracownicy BOK,
- otrzymać informacje o cenach i stawkach opłat za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków według obowiązujących taryf.